Till mina sidor
Tillbaka

Hur Går Det Till Med En Felanmälan?

Om du behöver anmäla ett fel eller en skada i din bostad eller närmiljö (till exempel tvättstuga, trapphus och gårdar) gör du det enklast på Mina Sidor. Hur lång tid det tar innan felet blir åtgärdat beror på felets omfattning. Akuta fel åtgärdar vi omgående. Övriga fel åtgärdar vi normalt inom 5 arbetsdagar.

Under Mina sidor kan du se vilka felanmälningar du har gjort. Som hyresgäst är du skyldig att anmäla fel och brister i din bostad så att vi snarast får möjlighet att åtgärda problemet

Senast uppdaterad: 23/10/2023

Vi som hjälper dig

Vi finns här för dig.
Telefon: 0150-780 25 |  info@hyreshusetkatrineholm.se

Shima Farajzadeh

2023-11-20T11:42:29+02:00Marknad / D11 Workspace| shima@d11workspace.com|

Severina Winberg

2023-11-20T11:33:04+02:00Bovärd | severina@hyreshusetkatrineholm.se|

Ang Iam-Ram

2023-11-20T11:32:22+02:00Bovärd | ang@hyreshusetkatrineholm.se|

Till alla medarbetare
Till toppen